روند ثبت سفارش

  • وارد پروفایل خود شوید.
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

تا پیش از ثبت نهایی سفارش و دریافت کد پیگیری (DKC) میتوانید سفارش خود را اصلاح یا لغو کنید.

  • ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
  • هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  • برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
  • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

ورود و ثبت نام

  • با وارد کردن ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.
  • روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
  • جهت یادآوری کلمه ی عبور، ایمیل خود را وارد نمایید.
  • پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
  • در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
  • میتوانید با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید.
  • سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
  • وارد سایت  شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.